Wednesday, December 16, 2015

Self-made camel coat and flower print burnout velvet dress – Casaco camel feito por mim e vestido florido de veludo devoré

EN: “Long time no daily outfits”, that’s what initially came to my mind for the title. It hasn’t been possible to update this blog as frequently as I’d wish and I haven’t been able to visit my fellow bloggers/friends also. 

Today I had to go back home at lunch hour and I was able to spare a few minutes recording today’s outfit, which features a self-made camel coat (click here and scroll down for the English sewing review) and a burnout velvet dress that I’ve bought recently (fell in love with the fabric and its print and colors). The shoes that I’m wearing are quite popular this season and, together with a backpack and some golden jewelry, they complete the look. 

Thank you all for dropping by! 

---

PT: “Há muito tempo que não temos looks diários” foi o título que me ocorreu primeiro para este post. Simplesmente, por muito boas que sejam as minhas intenções, não tem sido possível manter um ritmo regular de publicações, além de também não conseguir visitar os blogues que siguia regularmente,… 

Hoje tive de ir a casa à hora de almoço e aproveitei para tirar estas fotos de fugida: estou a usar um casaco camel feito por mim (clicar aqui para o artigo de costura) e um vestido estampado de veludo devoré que comprei recentemente (apaixonei-me pelo tecido e as suas cores). Este género de sapato/sabrina com atacadores é muito popular no momento e, juntamente com a mochila e alguma bijutaria dourada, compõem o look.

Obrigada a todos por continuarem a visitar-me!




(all photos taken by me)
(todas as fotos tiradas por mim)

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts!
Obrigada por partilharem o que pensam!